kompresor z lednicky

aze azehw@volny.cz
Pátek Říjen 13 00:12:45 CEST 2006

R134a ani starší chlorovaná chladiva nehoří. Izobutan ano, ale těch ještě ve
šrotě moc nebude, používá se to poměrně krátce. Kromě toho, náplň izobutanu
je cca 10-14 dkg, proto se to může používat i v bytech a jiných uzavřených
prostorách, protože ani při úplném úniku chladiva výbuch nehrozí. Nevím co
tvrdí chlaďaři o pájení, ale pájet se to dá, myslím natvrdo. Pájel jsem
potrubí s propanem. Pokud se tam nedostane vzduch, nic se neděje.
AZE

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 12, 2006 10:11 PM
Subject: Re: kompresor z lednicky

Mluvil jsem s odbornikem na chladnicky. Rikal mi, ze ty ekologicke
a usporne maji horlave chladivo, proto se pri opravach chladnicky
nesmi trubicky, ve kterych to chladivo kolota, pajet ale k jejich
spojovani se pouzivaji specialni a drahe spojky.
Tak pri laborovani pozor na ohen, co kdyby v te chladnicce to horlave
chladivo bylo.