kompresor z lednicky

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Říjen 12 21:31:35 CEST 2006

Do vzduchu bych to rozhodně nevypouštěl. Já jsem si počkal, až to
chladivo ekologicky zlikvidoval pracovník sběrného dvora. Ten jej
vypustil do vzduchu s patřičným certifikátem :-)

Jaký je schopen dodat tlak jsem neměřil, ale od té doby co s podobným
kompresorem hustil na chalupě soused kolo od traktoru až k explozi, řekl
bych, že značný.

Objem vzduchu nijak zázračný není. Tak do stovky za hodinu maximálně,
spíš méně.

S tím pliváním oleje je to pravda. Já používám kompresor na vakuum,
takže z druhé strany mám hadičku vedenou normálně do sklenice. Pokud by
měl kompresor něco tlakovat nebo nafukovat, tak by to chtělo starý
papiňák a jednu trubičku dovnitř a druhou ven, aby se ten olej
shromažďoval v tom hrnci.

Zdraví PavelK