Flash KINGSTON Data traveler 2.0 512 MB

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Říjen 12 10:44:47 CEST 2006

S tím driverem z winpack.org mi moje flashka nechodila, ale nevím,
jestli to byly W98 nebo W98SE. Musel jsem použít driver přímo od tý
flashky. Taky jsem někdy vnutil Woknům driver od foťáku SONY a flashka
s ním fungovala.

Píšu to hlavně kdyby měl někdo problém s tím ovladačem z winpack.org,
tak aby se moc nedivil a zkusil nějaký jiný ;)

Jinak sorry, že nenapíšu značku mojí flashky, ale nemám ji teď po ruce
a nerad bych kecal.

P.K.