Perlicka - topime faktorialem (ja konkretne z 1.200.000)

HWnews hwnews@cncnet.info
Středa Říjen 11 21:52:07 CEST 2006

No sice je to slovickareni, ale slovo teoreticky znamena volne receno
neco co je mozne, ale neznamena to, ze tomu tak ve skutecnosti je. Coz i
sam potvrzujete tim co pisete dal.

Tedy stale trvam na tom, ze teoreticky je mozny PRIKON 6.5kW neb jsou
tak zdroje oznacene a jsou schopne to sezrat, pokud budou nalezite
zatizene. :-)

Skutecny prikon bude samozrejme jiny a mensi - v PC mam zdroj 450W a
skutecny prikon je 90-190W coz je presne to co jsem popsal.

Jinak nemam to doma, ale v praci. :-) Doma drzim server pri zemi na 70W.

RadekCX - www.cncnet.info