Perlicka - topime faktorialem (ja konkretne z 1.200.000)

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Říjen 11 16:23:23 CEST 2006

Dve rady:
-nastavte tem kalkulackam Idle prioritu a na vypoctnim vykonu to
prakticky nepoznate, ze se neco deje (kalkulacka dostane CPU jen kdyz
nema zajem nikdo jiny)
-no na 4-CPU tu kalkulacku musite spustit 4x aby topily vsechny procesory
Marek