Prepinac smeroviek- Ford Mondeo - akutne

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Říjen 11 13:14:41 CEST 2006

posilam rady od mojeho kamose "mondeaka" :-)
tomik.
////
Cus,
1. ta packa stoji 2400CZK s DPH v Kelly.
2. zkusil bych vrakoviste, bude jich tam dost, tohle moc neodchazi. Cenu
at si obvola sam.
3. at se nevrta v necem, co pak neumi slozit :-)
4. nakres rozebrane packy jsem teda fakt nikde nevidel.

O.
////
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Kalin.Oleg
Sent: Wednesday, October 11, 2006 11:34 AM
To: HW-news
Subject: Re: Prepinac smeroviek- Ford Mondeo - akutne

prosim o rychlu pomoc, zacali mi blbnut smerovky na Forde Mondeo, tak
som sa na to pozrel.
samozrejme, nedari sa mi to zlozit, takze keby nahodou sa u niekoho
nasiel nakres tejto packy, zachrani a usetri ma pravdepodobne 4500 Sk.
najhorsie na tom je, ze potrebujem ist na dlhsiu cestu (co bol aj dovod
opravy) a potrebujem, aby tie smerovky fungovali. som si isty, ze
kontakty su uz v poriadku, len to neslo fotit pri rozobrani, preto ze ti
pruzinky vyskakovali jedna radost.
ak je to dolezite je to Ford Mondeo Combi, r.v. 98

dakujem za kazdu pomoc.

OK