H-bridge - problemy

Venca Smidl spiritusII@seznam.cz
Úterý Říjen 10 23:07:16 CEST 2006

Pro objasneni prikladam schema....
DS k budicum tc4422 je zde: http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/21420d.pdf

Pokud sepnu T1+T4, pockam (treba 1s), odpojim T1+T4, sepnu T3+T2,pockam. Pokud to necham takto spinat v nekonecne smycce, po kratke dobe spolehlive jeden z T1 nebo T3 odejde.

  ----- Original Message -----
  From: Danhard
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, October 10, 2006 7:21 PM
  Subject: Re: H-bridge - problemy

  Jak budite horni tranzistory N/N polomustku napajeneho 9V z low-side budice napajeneho 10V ??
  Danhard

    Zdravim,
         zapojil jsem si H-mustek pro ovladani bldc motoru (na univerzalni desce). Tedy 3 vetve po 2 tranzistorech (N-mosfet). "Silove"-spinane napeti je 9V, tranzistory otviram 10V na gate, o buzeni se staraji budice TC4421. Horni tranzistory jsou ovladany pwm, dolni mohou byt jen sepnuty nebo rozepnuty.
        Pokud ridici program sepne prislusnou dvojici Ta nic vic nedela, vse funguje v poradku - je mozne merit max. proud kolem 10A, s mnenici se stridou PWM proud prislusne klesa (T se zacnou zahrivat,ale to bude normalni). OVSEM v okamziku, kdy zacnu periodicky prepinat mezi dvemi dvojicemi tranzistoru, okamzite se jeden z tranzistoru zahreje a "shori". Pripada mi, jako by se T rozkmitaly.
      Chci se tedy zeptat, v cem muze byt problem? Zda je to bezna chyba z duvodu, ze  jsem neco opomel (nejake "specialni" blokovaci kondenzatory, nejake netypicke programove rizerni, nejaka konstrukcni zalezitost........)? Jak to zapojit/ridit aby to chodilo:))?

    predem dekuji
    Smidl