OT:hifisti delaji kabel.....

Petr Lustyk hwlist@scoperius.cz
Úterý Říjen 10 21:32:49 CEST 2006

A kdyby se do toho z jedné volné strany pustilo těch 3x380 od míchačky, tak
by s bubeníkem popošli těch 7 metrů i reprobedny se zesákem

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of aze
Sent: Tuesday, October 10, 2006 9:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT:hifisti delaji kabel.....

Já si myslím, že nejlepšího zvuku by se dosáhlo propojením pozlacených
cinchů starým gumovým prodlužovákem 4x2,5 od míchačky. Má to lanka, po
letech od sebe pěkně izolovaná sirníkem, velký povrch, ideální pro vysoké
tóny...I ten bubeník by popošel 7 m před kapelu a ty hutné basy...a když se
konce pěkně omotají barevnou izolepou... profi.
AZE