Nahrada monitoru

Minář Petr 'měřák' pminar@centrum.cz
Úterý Říjen 10 20:33:28 CEST 2006

Take bych to tipnul na EGA. Zhruba pred rokem nam zkolaboval EGA monitor
(barevny, 9 vyv.) v ridicim systemu kalici pece. Kdyz jsem volal
narychlo do bazaru, jestli nahodou nemaji takovyto stary kousek, tak mi
jeden technik, rekl, ze nam na to upravi jakykoliv VGA monitor (ze to
bezne delaji). Tusim, ze tenkrate mluvil jen o par odporech ve vnitr.
Bohuzel/dik k tomu nedoslo, ten puvodni nam rychle opravil nas sikovny
firemni elektrikar.

Mozna k inspiraci pomuze toto (ale je to opacny smer):
http://hardwarebook.net/cable/av/9to15vga.html

--
        Petr "měřák" Minář