hifisti delaji kabel.....

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Říjen 10 20:08:59 CEST 2006

No, když jsem si přečetl:

"Na jedné straně jsou zapojená pouze jádra dvou koaxiálu RG62, stínění
je nevyužité. Po celé deélce kabelu ja kabel zkroucen/spleten a na druhé
straně je oplet obou RG62 připojen na zem.
V dalším kroku jsem celý tento kabel obalil hlinikovou fólii (měděná by
asi byla lepší, někdo tvrdí, že je to na nic) Tuto jsem taky uzemnil na
straně CD (na obrázku sv. modře) Dále jsem ji omotal měděným drátkem a
ten jsem namotal v cca 5cm dlouhých závitech po celé délce (někde to
doporučovali kvůli "rychlejšímu" odvodu rušení) a na toto jsem znova
nabalil vrstvu hliníkové fólie.
Pak jsem to cele vzal izolepou nadvakrát tam a zpět.
Šikobnější si to můžou zatavit do izolace, obalit pončoškou a na
konektory použít smrštovací bužírku. Konektory jsem použil stahovací,
zlacené z kabelů Oxypure PGA3000."

tak jsem se málem poprskal pivem. Co je to "rychlejší odvod rušení" ?

Další moudrost je třeba "Směrování signálu je možné "vyrobit" pouze na
kabelu, který má dvě jádra, resp. stíněná dvoulinka. Klasický KOAX s
jednou žilou, to jaksi ee."

Zdraví PavelK

action=vthread&forum=8&topic=328