H-bridge - problemy

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Říjen 10 19:21:11 CEST 2006

Jak budite horni tranzistory N/N polomustku napajeneho 9V z low-side budice napajeneho 10V ??
Danhard

  Zdravim,
       zapojil jsem si H-mustek pro ovladani bldc motoru (na univerzalni desce). Tedy 3 vetve po 2 tranzistorech (N-mosfet). "Silove"-spinane napeti je 9V, tranzistory otviram 10V na gate, o buzeni se staraji budice TC4421. Horni tranzistory jsou ovladany pwm, dolni mohou byt jen sepnuty nebo rozepnuty.
      Pokud ridici program sepne prislusnou dvojici Ta nic vic nedela, vse funguje v poradku - je mozne merit max. proud kolem 10A, s mnenici se stridou PWM proud prislusne klesa (T se zacnou zahrivat,ale to bude normalni). OVSEM v okamziku, kdy zacnu periodicky prepinat mezi dvemi dvojicemi tranzistoru, okamzite se jeden z tranzistoru zahreje a "shori". Pripada mi, jako by se T rozkmitaly.
    Chci se tedy zeptat, v cem muze byt problem? Zda je to bezna chyba z duvodu, ze  jsem neco opomel (nejake "specialni" blokovaci kondenzatory, nejake netypicke programove rizerni, nejaka konstrukcni zalezitost........)? Jak to zapojit/ridit aby to chodilo:))?

  predem dekuji
  Smidl