Re: Eagle, frézování a výroba DPS ?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Říjen 10 12:26:25 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 10.10.2006 od Pavel Kořenský:

> Navrhuju takový malý tišťáček v Eaglu a chtěl bych napaletovat
> několik tišťáků na desku, přihodit si k tomu nějaké SMD->DIL redukce
> a celé si to nechat vyrobit u Pragoboardu nebo MEVu tak, aby na
> rozhraní těch jednotlivých tišťáků profrézovali mezery a jednotlivé
> tišťáky se daly vylamovat. Podobně jako je tomu například u těch
> tišťáků na DDS generátor.

Normalne jim to hod v samostatnych souborech, at to usporadaji sami na
panel, ne? Ja to jednou delal v Pragoboardu a nebyl s tim problem,
rekl jsem jim, ze chci na panel 1x tuhle desku a 4x tuhle desku. Ale
ja jsem si to nechal i rovnou ofrezovat a vylezly ty desky.

Pozor na to, ze vylamovat se neda kazdy cuprextit, co ja vim, tak na
to je specialni typ, nekde jsem to cetl. Kdyz se to dela s drazkami,
tak se to oddeluje takovou dost drahou rezaci pilou, ktera se nasadi
do te drazky. Dela se to hlavne kvuli osazovani, kdyz mas male
desticky, osadis si cely panel, a pak se to musi rozriznout, aby se ti
deska neohnula, neznicil jsi soucastky ani prokovy.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz