OT: Monarcha, was: Detekovani prijimace TV

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Říjen 9 12:18:10 CEST 2006

Ja som stary royalista a beriem vsetkymi desiatimi, aj ked verim, ze
dane to nezmensi, to je uz doba; ale ma to aj ine pozitiva (aspon sa
clovek neciti trapne ked sa ho niekto spyta, co za *** ste si to zvolili
za prezidenta...)

Problem je, kde zobrat prislusnu modru krv... Pokial viem, Otto von
Habsburg nema dedicov, no a neviem, ako stojite na tom s
Premyslovcami... :-)

wek