Detekovani prijimace TV

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Říjen 8 22:24:29 CEST 2006

fáze

----- Original Message -----
From: "Pavel Kořenský" <pavel.korensky@dator3.cz>

Já se přiznám bez mučení, že v tomhle jsem víceméně laik.

Ale, pokud hovoříme o přijímaném signálu, tak ten sám o sobě má ty
harmonické taky.
Jak konkrétně se rozliší harmonický kmitočet vyzařovaný přijímačem od
stejného harmonického kmitočtu vyzařovaného vysílačem a přítomného v
okolním prostoru (což je jaksi podmínkou příjmu signálu) ?

Zdraví PavelK