Detekovani prijimace TV

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Říjen 8 22:18:28 CEST 2006

Právěže vůbec :-D
Jen jsem kdesi četl pojednání o tom jak to funguje v Holandsku.

Zjistěte si co jsou PLL filtry zač, já s tím kdysi chtěl dělat odbrumovač
nahrávek. V 70 letech v ST to vyšlo taky jako něčí diplomka, kdy nevím jen
jsem dostal tip.

JL.

----- Original Message -----
From: "Danhard" <danhard@volny.cz>

A jak to rozlisi od sousedovic televize ?
Zda se mi, ze moc koukate na televizi :o))
Danhard
*******

Každý přijímač vyzařuje na harmonických kmitočtech přijímaného signálu.
Nepatrně, ale vyzařuje a pomocí PLL filtrů se zachytí ikdyž je velmi hluboko
pod šumem. Na zjednodušeném principu fingují vyhledávače štěnic, najdou
jakoukoli elektroniku ikdyž zrovna nic nevysílá.

JL.