OT zateplovani

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Říjen 8 10:18:27 CEST 2006

Vznikaji jak na sparach, tak i na hmozdinkach.
Jinak k ostatnim prispevkum.
Lepit se ma po obvode, plus stredovy pas s tim, ze bude prilepeno cca 40%
plochy. Hmozdinky se instaluji az po zaschnuti aby nedochazelo k prohnuti
polystyrenu. Mely by byt aplikovany do 3 dnu s tim, ze se ma zabranit
pusobeni UV zareni jak na ne, tak na polystyren. Prave take zateplujeme a
pristup firmy ja tristni. Stacil jsem to nafotit jeste nez to zatahli
sitovinou a nyni kontaktuji dodavatele materialu aby posoudil technologicky
postup. Mezi okny v nekterych patrech vubec nepouzili hmozdinky. Proste
podle toho, kde jaky flakac (rozumej pracovnik) delal na kterem patre, tak
podle toho to vypada. Zasadne lepili jen na "buchty" a asi si zadelali na
pekny problem. Jinak to s nimi ale nejde. Bohuzel predesle predstavenstvo si
vubec neobjednalo stavebni dozor. Setrit na nepravem miste se proste
nevyplaci.
J. Polivka

Jenom dotaz na mistni znalce:
Nevznikaji tepelne mustky na sparach, nebo jsou spary velmi tenke, takze to
nevadi ?
Zpusob lepeni je takovy, ze rozrusi souvislou vzduchovou mezeru mezi zdi a
vrstvou polystyrenu ?
Danhard
*******

Ta vzduchova mezera je prej dalsi izolacni vrstvou.
Ty kotvicky po zatuhnuti, aby se ty desky nepropadaly a byly v rovine.
A ten 1cm polystyren ve velke dire asi pro to, ze ten kdo udelal tu zed z
heblu, tak taky setril a mozna si myslel, ze to nekdo dohodi do roviny.
pyrin