jaky MP3 prehravac

Bitovod hw@prelude.cz
Sobota Říjen 7 18:10:11 CEST 2006

Doporucuju Transcend T.Sonic T520, 1GB, napajeni AAA, tech 12-15 hodin podle
kapacity a hlasitosti, FM radio, nahravani z radia, mic nebo line-in,
samozrejme umi adresare, ekvalizer, modry OLED atd., atualne 1560 s DPH.
Vice u dodavatele (TS Bohemia, jinde jsem ho nevidel):

http://www.barbone.cz/index.asp?stiid=51126&strsort=&str=0&tit=MP3%20T-Sonic%20520%20Transcend%201GB%20FMMP3DIKTAFONUSB20%20%E8ern%FD

Mam ho asi trictvrte roku a stale jeste spokojenost... Jo ma jedinou (mozna)
nevyhodu - na USB nepouziva krytku pres klasicky USB konektor, ale ma
klasicke miniUSB. V dodavce je takova srandovni mrnava redukce, pro mne to
neni nevyhoda - kde mam nektere svoje PC, mam par kabelu s miniUSB, kde
nemam svoje PC, mam v tasce zahozenou tu mrnavou redukci.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Marek Sembol" <hwm.land@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 07, 2006 11:18 AM
Subject: OT: jaky MP3 prehravac

Zdravim,
urcite tady jsou povolanejsi:) Chtel bych si poridit pametovou MP3ku a
je jich prilis moc na to, abych si vybral:)
Pozadavky:
-mit moznost mit tam "cele desky" (neco jako v adresarich) a mezi nimi
si moct vybirat! (neco jako playlist ci co). Ne aby to bylo vsechno
"jeden pytel"
-zadna obrovska krava
-aby nestal jak mensi auto:)
-dobra vydrz
-napajeni tuzka nebo mikrotuzka. Zadne zabudovane li-neco
-moznost pouzit pametovou kartu vyhodou (neni podminkou)
-nemusi to byt total-super-extra-cetrvico kvalita prehravani. Je to
taky MP3ka na litani a ne domaci poslechovka:)
-USB je asi standardem

Vim, ze nektere pozadavky jsou asi protichudne. Kriticky je ten prvni.
Poradi nektery ze zdejsich odborniku?
Marek