OT: jaky MP3 prehravac

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Říjen 7 13:30:17 CEST 2006

Vsetko okrem pamatovej karty ma moj Emgeton E5 Cult (1x AA, 2300mAh
NiMH vydrzi >30h). Okrem toho ma diktafon, FM radio a Line-in s priamym
kodovanim do mp3 alebo ADPCM.

V PC sa javi ako mass storage bez nutnosti ovladacov. Albumy v
adresaroch, po ktorych sa da browsovat a vyberat si jednotlivu skladbu,
jeden adresar, alebo aj vsetko. Pri mp3 vie zobrazovat aj texty (subor
s rovnakym menom, ina pripona). Inac na displayi vie zobrazit obsah
lubovolneho txt suboru.

Ma aj A-B ficurku na opakovanie pri uceni sa jazykov - to len na okraj,
zatial som nepouzil. Dalej hodiny, budik, ekvalizer s X moznostami,
atd...

http://www.emgeton.com/product50.htm

miro