Eagle_import

Snail Instruments snail@iol.cz
Sobota Říjen 7 12:55:30 CEST 2006

At 12:00 PM 10/7/06, you wrote:
>Dobrý den, v Eagle v. 4.16 ja pomùcka File/Export/Image kde si zadám jméno
>*.brd , oznaèím si zámìr ulo¾it do schránky a mohu si nakeslený motiv bez
>problému pøenést. Nyní nastal asi problém, podporuje verze 3.55 tuto
>operaci, nebo existuje nìjaká jiná cesta? Doma mám pouze inkoustovku Canon
>a potøebuji to vytisknout na fólii na laserové
>tiskárnì. Mù¾e mi nìkdo poradit. Dìkuji.

Vhodny postup tu sice zkratkovite zaznel, ale
zapadl v sumu PDF creatur & spol. Tak tedy: Eagle
3.55 neumi kopirovat do schranky. Misto toho:
prepnout na desku, spustit CAM procesor,
zaskrtnout vrstvy k exportu (napr. bottom + pads
+ vias, nijak to nesouvisi se zobrazenymi
vrstvami), zvolit vystupni zarizeni TIFF, meritko
1.00, zrcadleni a vyplneni plosek dle potreby,
napsat nazev vystupniho souboru a spustit. Tim se
vytvori TIFF soubor, ktery ma rozliseni 300 DPI,
pokud je potreba jine rozliseni, dosahne se toho
zmenou meritka. Tento soubor pak otevrit v
nejakem bitmapovem editoru a ulozit ve formatu
podle potreby (treba JPG s vyskoym stupnem komprese :-).

J. Hanzal