Eagle

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Sobota Říjen 7 10:51:26 CEST 2006

Moznych postupu je nekolik:
1) v eagle je mozne definovat umisteni na strance (top, bot, mid,
left, right, mid) a okraje. Kdyz si to nechate vytisknout top-left,
tak okraji muzete urcit presne umisteni na strance. Tam muzete
postupne ten list vyuzivat (nevyhody: folie jde pres tiskarnu
opakovane)
2) vytisknout na normalni papir (kamkoliv), na potistene misto
prilepit vystrizeny kousek folie a vytisknout na folii (nevyhody: do
tiskarny jde paskvil, nevim, jestli ty okraje folie neskodi valci nebo
cemukoliv)
3) (mnou preferovany) udelate si novy brd. Postupne do nej cut-paste
prenasite motivy z jednotilivych desek (pozor, nezapomente si
pozapinat potrebne vrstvy pred prenosem, nejlepe vsechny) Nevyhody -
zrovna mne nic nenapada:)
4) Tisknout do postsript a uskladavat si to rucne (nikdy jsem se o to
ani nepokusil, nevim, zda je to realne)
5) tisknout do obrazku a seskladavat v necem jako corel (nedelal jsem,
slysel jsem:) IMHO pracne a postrada vyhody bodu 3)

Hezky weekend
Marek