Eagle_import

nokam@centrum.cz nokam@centrum.cz
Pátek Říjen 6 19:54:10 CEST 2006

Dobrý večer, jak jsem se již několikkrát zmínil s Eagle začínám. CAM procesor má tedy shodnou funkci jako v Eagle v. 4.16  pomůcka File/Export/Image ? Pokud ano, mohl by jse mi stručně popsat jak na to když si zadám výkres a ten uložím do schránky.  Neboť poté již mohu si výkres převést do více souborů. Děkuji .
Kamil
> [...]
> Datum: 06.10.2006 10:41
> Předmět: Re: Eagle_import
>
>Export/Image neni urcen na generovani motivu pro technologii, na to je u
>vsech verzi CAM procesor.
>Danhard
>*******
>

>Dobrý den, v Eagle v. 4.16 ja pomůcka File/Export/Image kde si zadám
jméno
>*.brd , označím si záměr uložit do schránky a mohu si nakeslený motiv bez
>problému přenést. Nyní nastal asi problém, podporuje verze 3.55 tuto
>operaci, nebo existuje nějaká jiná cesta? Doma mám pouze inkoustovku
Canon