Microchip - Errata - co s tim ?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Říjen 6 11:38:35 CEST 2006

Presne tak. Mrknete na PIC24HJ128GP506 a zjistite, ze sedi az na jeden
pin s uz zminenymi PIC18LF6x2x. Tim vyvodem je Vddcore, na ktery patri u
PIC24 kodan k zemi a u zminenych PIC18 je tam Vss. Na desce pak staci
mit misto pro kodan pro PIC24 a propojku pro PIC18. Ano, je fakt, ze
tady uz funkcnost vyvodu zrovna nesedi (treba seriak), ale je videt ze i
tohle alespon nejak lze a pritom uz jde o dost slusny typovy skok.

Ona ta kompatibilita pouzder neni vzdycky uplna a tak treba seriak u
PIC16F88 nesedi pinove se seriakem na PIC16F628A, ale je jasne, ze ne
vzdycky vsechno lze.

Take je mozne, ze si nekdo z velkych zakazniku muze neco specialniho
vyzadat a pak jde o nejaky kompromis mezi vsim - do toho ale asi uz
videt nemuzeme a i z me strany jde jen o dohady proc je tomu tak, jak
tomu je, kdyz by se zdalo, ze by to slo treba i jinak :).

--
Jiri Bezstarosti