Re: Drát na ovíjené spoje

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pátek Říjen 6 09:48:51 CEST 2006

Kdyz jsme jeste upeli pod totalitnim rezimem, mel jsem to
poteseni pracovat v jednom narodnim podniku, kde se tato
technologie pouzivala a dokonce se tam vyrabel ovijeci poloautomat.
Bylo to dost velke. Upnul se do toho ram s konektory, zalozila derna
paska a nad temi konektory jezdil takovy vozik s operkou.
Do te operky se vlozila motorova ovijeci pistole s dratem a udelal se ovinuty spoj.
Pa ka operka popojela nad spicku kam ten drat mel vest.
Byl u toho zasobnik nastrihanych a odizolovanych dratu ruzne delky
a u kazde delky byla zarovicka, aby pracovnice vedela kam sahnout.