Eagle_import

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Říjen 6 10:08:00 CEST 2006

Zdravim. Nereknu vam moznosti 3.55, ale obecne moznosti jsou:
-nainstalovat si PDF tiskarnu (vali se jich spousta free - treba
PDFCreator). PDF vytisknete prakticky vsude, veme vam ho tiskarna na
osvitku, ... Osvedcilo se mi 1200dpi
-vyexpotrovat to do bitmapy a tu pak vytisknout (pozor na dpi, at to
sedi rozmerove). Vhodna pomucka zde je InfranView
-nainstalovat si ovladace te laserovky, ale tisknout "do souboru".
Soubor pak prenest a nasypat do tiskarny (IMHO nejmene vhodna moznost)
-odnest si na klicence i program eagle.exe (staci tusim exac, neni
treba instalovat)

Hezky weekend
Marek