Re: MECH : soustruh s frézkou ?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 5 22:13:18 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 5.10.2006 od Pikulík:

> Byl jsem osobne v prodejne NOEL v Jesenici, odmitli mi ji ale
> vybalit. Mam si ji pry koupit na webu a kdyz se mi nebude libit tak
> vratit. Kvuli tomu si nebudu brat dovolenou abych cekal na spedici a
> tahal se s 50kg

To je vazne velmi ochotna firma. Bud od nich uz nikdy nic nekupuj a
nebo jim tam posli COIku. Od toho jsou kamenne prodejny, aby sis tam
to zbozi prohledl a logicky vybalil z krabice. Prave to je duvod, proc
muzes zbozi koupene mimo beznou prodejnu vratit, protoze si ho nemuzes
poradne prohlednout, kdyz ho dostanes postou. Zatimco v bezne prodejne
si ho prohlednout musis.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem