RE: MECH : soustruh s frézkou - jak funguje odvalovka ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Říjen 5 21:21:20 CEST 2006

Hmmm, to zní velmi chytře a zajímavě.
Asi jim taky napíšu o tu dokumentaci a zamyslím se, jestli by se to
nedalo nějak modifikovat pro můj Sherline.
Když uvážím, kolik stála sada frézek a na ozubení a jak dlouho to trvá
vyrobit kolečka (i když jich umím dělat víc najednou) pomocí frézky,
stojí to za úvahu.

Zdraví PavelK