AMTEK - solidnost ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Říjen 5 21:04:51 CEST 2006

Já mám s Amtekem zkušenosti skvělé po všech stránkách, včetně toho, že
mně jejich pracovník například přinesl objednané vzorky od Analog
Devices osobně do kanceláře, že prý měl cestu kolem a ví, že od nás k
nim je to přes celou Prahu !!!
Jinak dodací lhůty, objednávky atd., vždy naprostá spokojenost. Prostě
solidní firma.

Ale reklamovat jsem nikdy nic nemusel, nebyl důvod. Nicméně, jsem si
víceméně jist, že k nějaké reklamaci se postaví čelem.

Zdraví PavelK