AMTEK - solidnost ?

BuFran BuFran@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 5 19:58:12 CEST 2006

Zdravím všechny ve spolek,

  Dnes mi konečně přišly poslední součástky na DDS od Amteku, myslel
jsem si že začnu konečně stavět. Bohužel stalo se, že čip DDS má
takovou "feature" - tedy ulomenou nohu :( No podle způsobu zabalení se
není čemu divit a můžu být rád, že aspoň ten druhý čip má jenom nožky
mírně pokroucené, což snad půjde spravit.

  Tedy dotaz. Jaké máte s firmou AMTEK zkušenosti co se solidnosti při
reklamacích týče, myslíte si, že obvod vyreklamují ? Ještě se podívám,
jestli náhodou zrovna ta noha je nevyužitá, ale mám dojem že na schematu
byly zapojeny všechny.

--
S pozdravem,
 František Burian