Microchip - Errata

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Říjen 5 12:53:03 CEST 2006

Nevidel bych to tak kategoricky, ale jiste je dobre vedet, ze nektere
veci proste trosku drhnou a je potreba je osetrit vice, nez by bez chyb
bylo potreba :).

Nicmene pokud si to chcete zkusit tak rikajic "na ostro" v bastlu, mam
hotove desticky redukce:
http://www.siliconbrain.biz/x/redukce.jpg
Ma to rovnou propojeno napajeni a misto pro 2 blokovaci kodany na napajeni.
Omlouvam se za foto, radeji mensi nicmoc fotka hned, nez kvalitni a nikdy.
Kdyby po te desticce jeste nekdo touzil, tak ji muze mit za 50Kc - at
mam na cigara :).

No a na hlavni strance http://www.siliconbrain.biz/ jako "pripravujeme"
je deska L&REX, kam ta redukce s timhle PIC pasuje (ona tam sedi i
redukce s PIC24, ale o tom az nekdy) a pokud by byl zajem, ackoli je
teprve v priprave, kousek navic na stole taky mam :).

--
Jiri Bezstarosti