RE: MECH : soustruh s frézkou ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Říjen 5 13:11:37 CEST 2006

Tak hrozné to dopravné není.

Když jsem kdysi kupoval první várku Sherline věcí (soustruh, frézka,
otočný stůl, spousta doplňků) tak jsem použil služeb nějakého špeditéra
(nebo jak se správně česky řekne "forwarding agent") a sakumprásk za
všechno jsem platil dopravné nějakých 250 USD nebo kolik.
Což bylo při celkové ceně dodávky kolem 3.000 USD poměrně zanedbatelné.

Jinak, pokud se týká dovozu "na kšeft", tak s touhle myšlenkou jsem si
kdysi také pohrával. Ale problém byl v tom, že ty stojky byly pro české
zákazníky asi relativně drahé (tenkrát byl dolar za cca. 40 Kč). On ten
základ až tak drahý není, ale když započítáte nutné i méně nutné doplňky
prodávané zvlášť, tak to dost cenově naskáče.

Tenkrát jsem si nechal od Sherline poslat balík prospektů a katalogů,
obešel jsem modelářské prodejny a v každé z nich jsem se domluvil a
nechal jsem tam nějaké prospekty, ceníky a katalogy k nahlédutí, plus
kontakt na mojí firmu. Ale neozval se ani jeden zákazník.

Ale možná, že v dnešní době rozšířeného Internetu a dolaru málem za 20
Kč by byla situace jiná.

Zdraví PavelK