OT: Spatny zakony (bylo Detekovani prijimace TV)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Říjen 5 12:36:10 CEST 2006

Neni to kavkarna. Presnost radaru je znama a je dana zakonem. Namerene
prekroceni rychlosti o hodnotu ktera by se dala vysvetlit dovolenou
chybou radaru nemuze byt tudiz povazovano za prestupek. Presnost
tachometru je - zjednodusene receno - vec kazdeho ridice. Jestlize se
vi, ze chyba tachometru je treba max. 5 procent, znamena pro nej
znacka "100" vlastne "95.23". Blbe je, ze musi znat nekolik zakonu a
nekolik cisel navic, ale formalne je to podle me v poradku.

Co neznamena, ze bych se znenim onoho zakona tak uplne souhlasil :-)

Ales Prochaska