OT: Spatny zakony (bylo Detekovani prijimace TV)

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Říjen 5 12:18:45 CEST 2006

A vždyť je to hezké, co se Vám nelíbí ?

Evropa se dělí na 4 oblasti:
1) státy, kde se jezdí v obci 50km/h
2) státy, kde se jezdí v obci 60km/h (Slovensko, Švédsko)
3) státy, kde se jezdí v obci 48km/h (Velká Británie)
4) ČR, kde se jezdí přesně 50km/h + nějak tak trošku k tomu.

Zcela úžasné...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel