Microchip - Errata

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Říjen 5 10:29:46 CEST 2006

Vas kousek PIC18LF6527 byl vyroben v roce 2006 v 5. tydnu. Najdete ten
vyznam primo v datasheetu a to v kapitole "packaging information".

V errate pak za chybou najdete napis: "Date Codes that pertain to this
issue:"
a pod tim napriklad: "All engineering and production devices" nebo treba
"All date codes" a nebo " ... has been resolved by Rev. A4 (devices with
date code 0421 or later) of the silicon." atp.

No a k tem chybam, nektere byvaji hodne neprijemne (prikladem chyba
jadra PIC18F8720, ktere do urciteho data neumelo bez chyb bezet nad
4MHz), nektere nejsou nijak podstatne a daji se obejit a nektere se
dotknou jen miziveho procenta aplikaci. Nektere chyby jsou pak jen
opravy preklepu v datasheetu - treba vyznam bitu ve stavu 1 a 2 (dvojka
misto nuly) :).

--
Jiri Bezstarosti