Dalsia otazka k OZ

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 5 10:03:44 CEST 2006

Dobrý den,

buffer s OZ, který předpokládá i kapacitní zátěž (např. výstup do kabelu)
se obvykle řeší takto:

Výstup OZ je veden pře odpor řádově jednotek až desítek ohmů na výstup
zařízení. Zpětná vazba je vedena z výstupu zařízení do invertujícího vstupu
přes odpor (desítek kiloohmů), a mezi výstup OZ a invertující vstup je
zapojen nějaký malý C. Tím je kapacita na výstupu "odizolována" a OZ je
stabilní.
--------

To zapojenie je takto:

     +--   C    --+
     +--   R    --+
     |            |
     |            |
     + -- OZ-     |

         OZ out   +

A vystup OZ ide dalej do rozdieloveho zosilnovaca. Tak ma ale napada, ze na
neivertujuci vstup toho OZ je privedeny signal, ktory je riadeny z PWM,
(prevadza sa na prudove impulzy, ktore sa snimaju). Ten clen, by mohol
potom potlacat pripadne rozkmitanie OZ vstupnym signalom. Bol by som vsak
rad, keby sa ale nasla aj nejaka teoria okolo, aby som si to vedel spocitat
aj sam.

Andrej

Si muž? A chceš porozumieť ženám?
http://www.lesk.sk