RE: MECH : soustruh s frézkou ?

Snail Instruments snail@iol.cz
Čtvrtek Říjen 5 09:15:08 CEST 2006

>Spis je otazka na jake ceny se ve vysledku dostanete, je nutne
>pripocitat clo, DPH, prepravu a samozrejme nejaky ten "primereny"
>zisk. Na druhe strane pri objednavce vice stroju se da jiste domluvit sleva.

Ja jenom aby si nekdo nepredstavoval, ze vec za 100$ tady bude stat
2500Kc (protoze kurz je 23 CZK/USD). Joo, az jednou Sherline presune
vyrobu do CKD nebo druzstva Mechanika, pak by se o tom dalo uvazovat.
Jenze pak uz stejne nic neprodam, protoze se to bude pronaset pres vratnici :-)

>Mate nejakou predstavu o kolik se budou lisit ceny proti
>http://www.tabletopmachineshop.com/store/index.php?shop=1&cart=184378&cat=2 ?
>Berte to jako nedilnou soucast pruzkumu trhu.... jinak je to jen
>placnuti do vody.

To je mi jasny. Asi nema cenu snazit se o nejakou vetsi akci bez
distributorske slevy, ono to pak vyjde (placnu) na 50 CZK/USD. Ale
treba by to bylo porad vyhodnejsi nezli nemecky/anglicky ekvivalent.

Jenom pro srovnani - BitScopy vychazeji momentalne vcetne DPH
31-33Kc/$, bez DPH je to 26-28Kc/$. Ovsem tam mam priznanou
distributorskou slevu, to zarizeni vazi asi kilo a beru jich tak
5-10ks najednou.

J. Hanzal