Dalsia otazka k OZ

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Říjen 5 09:34:47 CEST 2006

Dobrý den,

buffer s OZ, který předpokládá i kapacitní zátěž (např. výstup do kabelu) se
obvykle řeší takto:

Výstup OZ je veden pře odpor řádově jednotek až desítek ohmů na výstup
zařízení. Zpětná vazba je vedena z výstupu zařízení do invertujícího vstupu
přes odpor (desítek kiloohmů), a mezi výstup OZ a invertující vstup je
zapojen nějaký malý C. Tím je kapacita na výstupu "odizolována" a OZ je
stabilní.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: "andrej jancura" <hw_aj@zoznam.sk>
To: "HW-news " <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 05, 2006 9:19 AM
Subject: Dalsia otazka k OZ

Prajem dobry den,

mam dalsiu otazku k OZ. Kdesi na internete som nasiel zapojenie OZ ako
buffera, mal vsak na rozdiel od klasickeho zapojenia, ked sa vystup OZ
pripoji na neivertujuci vstup, vlozenu do spatnej vazby paralelnu
kombinaciu R,C. Vie mi prosim niekto povedat na co sa to tam dava pri
bufferi?

Moja teoria je, ze by to malo nejako vylepsit stabilitu buffera, ja vsak na
meranie takehoto zapojenia OZ nemam potrebnu meraciu techniku.

Vdaka.

Andrej

Vieš, čo Ťa dnes čaká? Pozri si horoskop!
http://horoskop.zoznam.sk