[OT] UPS na cerpadla

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Čtvrtek Říjen 5 09:19:27 CEST 2006

nejake stare APC jsem menil baterku tusim ze to byli smartky 1000 a 2000
u te 1000 jsem mel 2 aku z auta ktery s motorem ani neotocili a makalo to jeste rok s nekolikahodinovou vydrzi 2 PC

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Thursday, October 05, 2006 9:09 AM
To: 'HW-news'
Subject: [OT] UPS na cerpadla

Zdravim, potreboval bych zalohovat 3 klasicka obehova cerpadla topeni (kazde asi 60W, nevim jaky je charakter zateze, predpokladam dost indukcni ale kdo vi? )
Mam zamer pouzit klasickou UPS treba APC Back-UPS CS 350I, bude to fungovat? Nebo radsi vetsi vykon (rezerva kvuli uciniku a rozbehovemu proudu)?
Da se zapnout bez pritomnosti sitoveho napeti?
Jak je to u soucasnych typu s vymenou baterii (cetl jsem nejake story o kalibraci a nedostupnem servisnim kodu...)?
Asi bych to pripojil na vic externich AKU nebo autobaterii - zkousel to nekdo?

Dik za kazdou radu, zkusim nejakou pujcit na vyzkouseni, ale spis budu muset rovnou koupit.