Detekovani prijimace TV

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Říjen 5 02:16:08 CEST 2006

V Dansku jsou konsesionarske poplatky, na nase skoro 10k Kc/rok a tak je
neplaceni docela rozsirenym sportem. Proti cemuz TV bojuje detekcnimi vozy,
funguje to na principu detekce radiovych, nikoliv optickych vln.

Jinak v oblasti odposlechu elektronickych komunikaci se tvrdi, ze s tim
spravnym zarozenim lze na vzdalenost cca 30m sledovat to na co koukate na
vsem pocitacovem monitoru a staci k tomu to co vyzami VGA kabel toho
displeje.