OT: Pro Balua

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Středa Říjen 4 20:59:53 CEST 2006

Pokud to "bububu" přinese hmatatelný výsledek, znám jen velmi málo lidí
kteří by odolali, ( a bude jich ještě míň). Neřku-li lidi od fochu
(Blesk?);-).
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Tomáš Dresler" <dresler@hw.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 04, 2006 8:36 PM
Subject: RE: OT: Pro Balua

Balu je na sluzebce, vrati se cca prespristi tyden. Nevim, zda ma ted nejake
e-mailove spojeni se svetem. Mj. dnes jsem ze Zenevy letel a nikdo tam
neprojevoval strach z nadchazejicich experimentu :o)

Zase si nejaky aktivista strasne rad hraje na "bububu". Ach jo

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler

mailto:edison@hw.cz