Re: DFI LP UT NF3 Ultra-D

Cizek.Milan Cizek.Milan@seznam.cz
Středa Říjen 4 14:41:10 CEST 2006

Diky moc,
aspon neco mi potvrdilo me domenky. PC slouzi jako router, v 5ti PCI slotech je 5sitovych karet (8rozhrani, jedna je 4port). Zlobi karta ve druhem PCI. To by asi odpovidalo, je to starsi karta - XI-629 PCI 2.1, ta muze mit problemy, pokud je sdilena s IDE radicem, ktery se pouziva. Vse co je mozne je vyple (floppy+sec. řadič, USB, audio, SATA, FireWire...). Zkusim tu problematickou kartu v PCI3 a uvidime.

Pokud je prazdny AGP slot, pak lze PCI1 povazovat za nesdilene?
Jeste jsem zvazoval vypnout ACPI, cetl jsem, ze prave ACPI konflikty vubec neresi, ze ciste BIOS je v tomto rozdelovani ohleduplnejsi.

Milan