Re: [OT] Mechanika, vakuování.

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Říjen 4 11:02:16 CEST 2006

Ted mne napadlo jedno reseni vakuoveho zvonu, ale uz se to asi bude
hur shanet. Videl jsem kdysi davno zvon udelany z krytu od 200 MB
disku (takoveho toho co se tvarem a velikosti podobal zdimacce),
byvalo to z docela kvalitniho polykarbonatu. Jedina nutna finta byla
kruhova drazka na te spodni desce aby to pod zatizenim neztratilo
kruhovy pudorys, to by se ten dekl zkroutil a pustil vzduch (ale
neznicil se tim).

Na mereni podtlaku pouzivam manometr na vodu do 160 kPa u ktereho jsem
prestavil ozubene kolecko tak ze pri nulovem tlaku ukazuje 100 kPa. Na
technicke vakuum to staci, cena nizka, uprava na par vterin.

Ales Prochaska