Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Říjen 4 10:09:52 CEST 2006

DC 30+ na zvuk mozna ( neznam linkovou cast , ale lepsi reseni urcite
budou externí zvukovky pro tenhle ucel urcene) , ale neni to na
zpracovani videa   uz trochu vykopavka? Dnes je mnohem vice moznosti jak
dostat video do PC a to nejen klasicky PAL ale i HDTV .  Navic v dnesni
dobe delat analogovy zaznam a pak to jeste analogove sypat do PC mi
prijde jako zvrhlost , byt opticke vlastosti starych VHS a SVHS atd..
muzou byt lepsi , nez nejake soucasne DV ( HDD)  "dlanovky".