Bublinky

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Říjen 4 01:28:06 CEST 2006

hm... cumim, cim se nekdo dokaze zabyvat. Ja mam teda  docela jine
starosti. Ale proti gustu zadny ...     asi Vas taky zblbla ta reklama
na o2 ze ? :-)

Kdyz uz jsme u tech blbin, taky by me zajimalo, proc pri losovani (
sportka, sazka) padaji nektera cisla casteji nez jina.
Sportka zverejnila statistiku zpetne asi za 10 let a nektera cisla padaj
evedentne casteji, nez jina.
To je trochu zajimavejsi tema.