Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

Vladimír Andel vaelektronik@mirnet.cz
Středa Říjen 4 00:04:47 CEST 2006

No ja mam taky SB16 a linkovy vstup chodi dobre. Mic vstup byva u zvukovek vzdycky problem - sumi a casto byva jen mono. Zesilit dobrym nizkosumovym tranzistorem treba i dynamicky mikrofon na nejakych 300 mV do linkoveho vstupu se vyplati. Kondenzatorovy mikrofon byva sumove lepsi, je zesileny tak aby tolik nezalezelo na sumu zesilovace na ktery ho pripojime  a ma rovnou frekvencni charakteristiku.

Andel
  ----- Original Message -----
  From: Majodi
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, October 03, 2006 8:52 PM
  Subject: Re[2]: Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

  Dobrý den,

  Dakujem Vladimire, ta posledna ukazka bola super, tak by som si to predstavoval. Skusal som cez linkovy vstup zvukovky pustit nejaky signal (z mp3 prehravaca) a nahrat ho. V bednickach pri PC to hralo celkom prijatelne  ale nahravka uz bola znacne zasumena. To bude asi zvukovkou a skor ako spekulovat nad mikrofonom  by to asi chcelo novu zvukovku. Oprasim staru SB 16, ta bola lepsia ako ten sunt co tam mam teraz a aspon porovnam rozdiely.

  --

  S pozdravom,

   Majodi

   Majodi@Centrum.cz