Bublinky

Úterý Říjen 3 15:06:50 CEST 2006

Hezký den,

    je to sice trošku mimo, ale určitě za to může napětí (byť povrchové)
tak to zase tak moc mimo není :-)

    Když jsem dneska hypnotizovala kapačku a nudila se než dokape,
koukala jsem na bublinky a napadlo mě několik otázek, které sama neumím
zodpovědět:

1. jak to že na jednu kapku jsou dvě bublinky ?
2. co určuje dobu za kterou se bublinka na hladině rozpadne ?
3. a proč se některé spojí ale většina zůstane samostatně a dělají obrazce ?
4. co určuje směr kterým bublina na hladině pluje a jak to že jednou to
je doleva a jednou doprava ?

    Odpověď tuším, ale i tak bych ráda znala odpovědi lépe. Předem moc
děkuji :-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz