Ako vyberat velkost R v zapojeni s OZ?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Říjen 3 13:38:15 CEST 2006

>To záleží na tom co potřebujete. Pokud za každou cenu chcete snížit
>spotřebu tak máte pravdu. Já se obvykle snažím o spolehlivost (odolnost
>proti rušení) a spotřeba pro mě nebývá příliš důležitý parametr. Jestli to
>vezme 1mA nebo 3mA mě většinou opravdu nezajímá. Takže obvykle volím
>odpory o řád nebo i 2 nižší. Ale zde opravdu záleží hlavně na tom, kterým
>parametrům přikládáte hlavní důležitost.
>
>	Martin.

Chcem si to dat ako monitor akumulatorov, ich spotreby a napatia a rad by
som sa dostal pod 3mA s celym modulom. Tolko mi totiz vychadza rozlisenie
AD prevodnika v MCU. Neviem sice kolko je samovybijaci prud akumulatorov
NiMH, ale tie 3mA by im vadit nemuseli. Kedze pri cca 100k odporoch
problemy moc necakam, malo by to byt aj spolahlivo zatlmene. Ak nie, pridam
tam nejaky kondik.

Cele je to ale nekomercne bastlenie, aby som urobil nieco prakticke (zdroj
pre radio na zahrade) a pritom sa nieco nove znova naucil.

Andrej

Vieš, čo Ťa dnes čaká? Pozri si horoskop!
http://horoskop.zoznam.sk