Zaznam zvuku z mikrofonu do PC

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Úterý Říjen 3 11:54:36 CEST 2006

DD,
dpoporuciji vam zkusit Sennheiser - pouzitelne jsou uz od 2tis. a maji vemi pekny zvuk, nebo jeste take Shure, ty sezenete velmi pouzitelne uz od tisicovky.

Hroch
> Od: s.r.o.Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
> Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 01.10.2006 01:49
> Předmět: RE: Re[2]: Zaznam zvuku z mikrofonu do PC
>
>neco podobneho jsem delal, byl tam lacinejsi mixak ale senheisser
mikrofony - podiove pro zpevaky cca 15 000,- kus
>nevim ktery jelito to kupovalo protoze to melo brat vzdy celou mistnost a
oni vemou podiove mikrofony

>celkove to znamenalo prehnat to na tom mixaku s predzesilenim a vysledek
celkem dost sumel
>pak tam byl problem s brumem atd....
>
>je dobre si peclive rozmyslet co budete jak nahravat a nespolehat se na
to ze za x penez to musi umet vse

>________________________________

Behalf Of kalin.oleg
>Sent: Saturday, September 30, 2006 3:45 PM
>To: HW-news
>Subject: Re: Re[2]: Zaznam zvuku z mikrofonu do PC
>

>DD,
>
>raz som amatersky narychlo potreboval nahrat jednu kapelu, aby mohli
poslat demo do sutaze.
>pouzivali svoje dynamicke mikrofony (nieco lacne) , signal som tahal z
monitor vystupu ich mixpultu - nejaka yamaha.
>vysledok bol viac nez dobry. zvukovka bola vtedy audigy II. pozil som
soft, ktory je prilozeny k ZK - recorder.
>treba sa trochu pohrat s nastavenim v PC a mixpultu, ale pri troche snahy
je vysledok naozaj skoro ako zo studia.

>OK

ale aj tak asi kvalita diktafonu

> nebude postacovat.
>
> Nebranim sa investicii do mikraku iba sa bojim ze zbytocne vyhodim
peniaze a k nicomu to nebude, preto sa pytam aj na vase postrehy.