Ako vyberat velkost R v zapojeni s OZ?

Pavel Krafcik hwlist@pjk.cz
Úterý Říjen 3 09:44:04 CEST 2006

Dobrý den,

asi na to není jednoznačný návod. Podle mne je třeba dodržet zásadu, že
by zpětnovazební odpory měly mít takovou hodnotu, aby "přepraly" všechny
okolní impedance a tím jsem získal jednoznačnější výsledek.

Třeba u neinvertující zesilovače by zpětnovazební odpory měly být mnohem
menší, než je vstupní impedance OZ, ale mnohem větší, než je výstupní
impedance OZ.

Pavel Krafčík