Ako vyberat velkost R v zapojeni s OZ?

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Úterý Říjen 3 09:32:48 CEST 2006

Ahoj,
to mu moc nepomuze a format rovnic je take zajimavy (ze by TeX?)

Zalezi na tom jakou spotrebu maji vstupy OZ. Dlouho jsem s tim
nedelal, tak me berte s rezervou.
Zkresleni zesileni zesilovace zavisi (nejenom) na vstupnim proudu vstupu
zesilovace (delic a je tam proudova odbocka).
Jestli jsem to dobre odhadl, tak pro pomer odporu 1:4 a pri proudu
ZV odpory 10x vetsim nez je nejvetsi proud protekajici vstupem pripojeny ke
zpetne vazbe je chyba 4%. Pro sto nasobne vetsi proud je chyba desetina
(ted samozrejme nepocitam dalsi chyby).

Takze pro co nejmensi spotrebu bych vybral OZ s pokud mozno nejmensimi
vstupnimi proudy (a samozrejme spotrebou). Pravdepodobne s JFET vstupy,
ale jak jsem psal nemam s tim prilis velke zkusenosti.

ced