Re:Zapajeni QFN pouzdra

vvitty01 vvitty01@seznam.cz
Úterý Říjen 3 00:59:24 CEST 2006

> Jak se paji TQFN pouzdra (konkretne 16 TQFN)? Potreboval bych zapajet i
> spodni chladici plosku. Napada me usadit pouzdro na pastu a zahrat pres

Blbe.

Ta ploska je i chladici, nebo jen montazni?
i kdyz, ono je to v zasade jedno... v prvnim pripade odejde soucastka teplem, v druhem pripade utrhnete pouzdro z DPS...

V kazdem pripade v domacich podminkach bych pod nim udelal prokovy a propajel zkrz, ale nejdriv usadit a zapajet vyvody. Bud do pasty a horky vzduch jako predbezne, a potom dopajet rucne pin po pinu ostrym hrotem, a nebo pocinovat pady na DPS (zlacenem) a pomoci tavidla usadit soucastku do toho. pak prohrat...

Ja to delam v peci v praci na pastu a doopravim rucne....

pokud tam nemate prokovy skrz (coz pochybuju), tak jeste hur...